Profesní vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti energetiky
benzínový
elektrický
parní
ekologický provoz
schopnost přepravit najednou velké množství objemného materiálu
flexibilita ve volbě trasy
na konci 19. století v Čechách
v polovině 19. Století v USA
na konci 18. Století ve Francii
bezolovnatý benzín
stlačený zemní plyn
bionafta
CNG
RME
EtOH
z ropy
ze zemního plynu
elektrolýzou vody
má emise CO2 < 100 g/km
má emise CO2 v intervalu 101-120 g/km.
neexistuje, protože štítkování se týká pouze elektrospotřebičů.
dodržujeme rychlostní limity a ve vozidle nepřepravujeme zbytečnou zátěž.
dodržujeme rychlostní limity, ale ve voze můžeme navíc vozit až dvacetikilogramovou zátěž, protože s tím výrobce vozu počítá a proto to neovlivňuje spotřebu paliva.
rychlostní limity lze z hlediska spotřeby překračovat, protože když se do cílové stanice dostaneme rychleji, spotřebujeme přitom méně paliva.
se vyskytuje vzácně, proto není monitorován.
způsobuje bolesti hlavy, dýchací problémy a podráždění očí.
má sice vedlejší účinky, ale hlavně pomáhá zbavit ovzduší škodlivých mikrobů (ozon se používá při desinfekci pitné vody).
6 měsíců
1 rok
2 roky
Vaše jméno*
Váš e-mail*
Reset testu